D - 6. roč. - ZADÁNÍ UČIVA
Do 15. 6. učivo: Císařský Řím
1. Přepiš či vytiskni zápis:Sullova diktatura- Císařství.docx (19689)
2. Shlédni videa:
Budu ráda, když vše splníte, ačkoli nedávám už žádný úkol. Toto je poslední učivo. :)
____________________________________________________________________________________
Do 7. 6. učivo: Starověký Řím - doba královská, republika
1. Přepiš či vytiskni zápis: 51.Doba královská, raná římská republika, zánik republiky.doc (40448)
2. Splň DRILL and SKILL - bude nahrán v průběhu dne.
Dále máte možnost dodělat staré drilly, které Vám chybí a doplnit si tak známky.
_________________________________________________________________________________________
Do 31. 5. učivo: Starověký Řím
1. Přepiš či vytiskni zápis: Starověký Řím.doc (34304)
2. Podívej se na video, jak to mohlo vypadat ve starověkém Římě (kdo se nepodívá, o hodně přijde:)
Jiný úkol tento týden nedávám. Uvidíme se na hodině. Zápis není třeba zasílat. Pokud Vám něco chybí, využijte tento týden na dodělání restů.
6. A pracuje na úkolu Bohové antického Řecka :)
_________________________________________________________________________________________
Do 24. 5. učivo: Kultura starověkého Řecka.
1. Přepiš či vytiskni prezentace.46.Kultura starověkého Řecka část 1.ppt (1287680) a
47.Kultura starověkého Řecka část 2.ppt (1448448) - snímek č. 4 nedělej.
47.Kultura starověkého Řecka část 2.ppt (1448448) - snímek č. 4 nedělej.
2. Udělej Drill and Skill
_________________________________________________________________________________________
Do 17. 5. - učivo: Makedonie, ovládnutí starověkého Řecka, Bohové antického Řecka
- Přepiš či vytiskni prezentaci - 44.Makedonie.ppt (1182720)
- Udělej Drill and skill
- Projdi si prezentaci Bohové antického Řecka - 45.Bohové antického Řecka.ppt (2456576). Zde opiš snímek č. 2 + si vyber tři bohy a napiš si jejich jméno a čeho jsou bohové. Zápisy není třeba posílat ke kontrole.
Pro 6. A
Zároveň můžeš začít pracovat na svém úkolu z výtvarné výchovy - viz webové stránky třídy. Nyní si dle prezentace, fotek a knih či internetu můžeš vybrat jednoho boha, o kterém bude Tvoje práce. Zjisti si o něm pár informací a pusť se do práce.
__________________________________________________________________
Do 10. 5. - učivo: Atény za Perikla, Peloponéská válka:
Přepiš či vytiskni tento zápis: Atény za Perikla.docx (14196) . V jedné jeho části doplň chybějící části, pojmy - využij učebnici na straně 86. Vypracovanou část zaslat zpět ke kontrole.
K opakování učiva můžete shlédnout také dvě videa, animace Vašich spolužáků:
Bitva u Marathonu: https://youtu.be/-LZJJuZepXA
Trójská válka: https://www.youtube.com/watch?v=D4eHtJtl54w
_________________________________________________________________________________________
Do 3. 5. - učivo: Řecko - perské války:
1. Přepiš či vytiskni zápis: 42.Klasické období.doc (31744) - přeci jen si ho raději napíšeme už tento týden
2. Opakování - napiš mi správné odpovědi do mailu: Atény, Sparta.docx (13609)
_________________________________________________________________________________________
Do 26. 4. - nové učivo - městské státy Atény a Sparta: 39.Atény.ppt (957952)
40.Sparta.ppt (570880)
Přepsat či vytisknout prezentace a zaslat vypracovaný úkol, který najdete v prezentaci Sparta, snímek č. 7. Samozřejmě si můžete celé učivo přečíst také v učebnici. Více si řekneme na online hodině.
________________________________________________________________________________________
Do 19. 4. - nové učivo - Archaické období Řecka. Nejprve zopakuj (stačí mi poslat jen odpovědi na mail) a pak si přepiš či vytiskni krátký zápis do sešitu. Vše najdeš zde: Archaické období Řecka.doc (34304)
________________________________________________________________________________________
Do 13. 4. - projděte si vše, co jsme doposud společně takto na dálku dělali. Pokud máte veškeré úkoly hotové, máte volno! :) Jinak prosím vše dodělat a poslat, ať nemusím nikomu z ničeho psát "N" (nehodnocen). Více N znamená, že nebudu moci Vás ohodnotit.
Dobrovolný úkol - do 13. 4. se podívejte na video, které se váže k Velikonocům:
https://www.televizeseznam.cz/video/slavnedny/velky-patek-den-ukrizovani-jezise-krista-153327 a vyplňte poté DRILL and SKILL. Kdo získá jedničku z tohoto drillu, tak až se uvidíme ve škole, vymění ji za bonbón :).
_________________________________________________________________________________________
Do 5. 4. si projděte celou prezentaci Homérské Řecko 36.Homérská doba starověkého Řecka.ppt (650752) a:
- Opište do sešitu jako zápis snímek č. 2 – 5 bez obrázků
- Namalovat pod zápis trojského koně – námět v prezentaci či na internetu – jednoduše a připsat k tomu informaci, k čemu posloužil
- Přečtěte si článek o řeckých jménech v učebnici na str. 78 a napište mi:
- Co znamená jméno Filip?
- Co znamená jméno Helena?
Obrázek trojského koně s vysvětlením + dvě odpovědi poslat na mail. Prosím, dopracujte také drill and skill (kdo tak ještě neudělal) a také doplňte veškerou zadanou práci. Děkuji J
_____________________________________________________________________________________
Do 29. března splňte následující:
- Vyplníte DRILL AND SKILL
- Vytiskněte si pracovní list 34.Antika k vyplnění.doc (35328) (případně přepište) a s pomocí učebnice na str. 71 – 76 doplňte vynechaná místa v zápise. Zápis naskenujte či vyfoťte a pošlete mi zpět k ohodnocení.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Do 23. března přepsat zápis o Starověké Indii a Číně do sešitu 31.Starověká Indie.doc (28160)
32.Starověká Čína.doc (25088). Vypracovat tento pracovní list 33.Starověká Indie a Čína - prac.list.doc (801792) a zaslat na školní mail.
32.Starověká Čína.doc (25088). Vypracovat tento pracovní list 33.Starověká Indie a Čína - prac.list.doc (801792) a zaslat na školní mail.